sobota, 22 września 2012

JUSTYNA ROZWALA SYSTEM

Nasza zajebista historia xD 

Dziewczyny :3 !

Marta : Był sobie chłopak...wyszło , że to Nathan <3 
a potem co się działo xx :D

było chyba 3 razy bara bara xDD

a o to nie cała historia xx

//pewnego słonecznego dnia, na swojej drodze spotkał.. ~ Zosia
fankę i zrobił jej dziecko ~ Ja

//jednak Myia dowiedziała się o zdradzie swojego chłopaka i z nim zerwała ~ Zosia
i spuściła dziecko w kiblu ~ Ja
Nathan próbował jej to wszystko wyjasnic ale...~ Marta
ale go auto przejechało   ~ Ja
Ale lekarze go wskrzesili ^^ ~ Madzia
i wytłumaczył jej że to był taki impuls erotyczny ~ Ja

// Nathan nie mógł się pogodzić z tym że ona z nim zerwała więc dopadła go biegunka ~Zosia
i wziął stoperan ~ Ja
ale stoperan mu nie pomógł i wziął apap~ Martyna

//z radości Nathan zatańczył GANGNAM STYLE ~ Ja
Ale gdy tańczył chciał się jeszcze bzykać ~ Marytna 

Historię tworzyły : Zosia , Madzia, Gabryśka , Martyna , Marta :] 

DZIĘKUJE ZA UWAGĘ DO NASTĘPNEGO ROZDZIAŁU xDD 
A PRZY OKAZJI DZIĘKI ZA CZYTANIE ;] 
ANONIMOWI PODPISUJCIE SIĘ BŁAGAM !!


PSY - GANGNAM STYLE <3 -->


http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0 

 
 

6 komentarzy:

  1. O boszz jak ja ryłam z tej histori hahahahahaha
    zajebista jest
    my to mamy wyobraźnię
    Ale tam na fb była jakoś bardziej śmieszna hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiem tutaj jest nie kompletna wybrałam nie, które momenty xDD
    musimy powtórzyć xDD
    chyba nie ty jedna ryłaś z tej naszej cudownej powieści xD :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheheehhehehheehhehehehehehehehehehehszkkii : DD To było dziwne XDDD ; 33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce jeszcze raz xDD
    ZBOCZENCE !!! :>> SAMA NAPISZE JAKAS PORYPANA HISTORIE I JA WSTAWIE TU
    DOBRA NW WSTYDZE SIE :]] wymysle dramat xDD

    Czołg rozjechal fanke ktora byla w ciazy ona umarla ale dziecko uratowal Nath bla bla juz jest pozno i dlatego mi sie tak pisze xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mojego bloga! ;3
    http://ada-and-marco.blogspot.com/?view=timeslide

    OdpowiedzUsuń